Saturday, November 5, 2011

Hadiah Birthday PALING BEST!!!

Assalamualaikum..

Hari ni 5 November 2011.. esok, raya aidiladha.. Selamat Hari Raya sume..=))

sebenarnya bukan nak citer pasal raya.. tapi saya nak share citer pasal hadiah birthday saya yang sangat100x best!!

maaflah, memang entry ni sangat lambat.. birthday 12 Oktober, tapi entry pasal hadiah da masuk bulan 11.. huhu.. ekceli, saya tak sempat nak godek2 blog pun lepas entry tunang hari tu.. ni baru berkesempatan..

hadiah birthday saya tahun ni adalah yang paling best dan of cos yang paling saya sayang.. kenapa saya asyik cakap best je banyak kali?? sebab bagi saya, hadiah ni memang best.. huhu..

nak tau ape yang best itu?? scroll bawah..=)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

TA DAAA!!



Myvi Laaagi Best!


Firstly, seinfiniti kesyukuran dan pujian hanya untuk Allah SWT yang memberi rezeki.. beribu berjuta terima kasih untuk ummi dan ayah yang tersayang, yang hadiahkan aja hadiah ni.. sangat2 bersyukur... 

Alhamdulillah..

Myvi ni kua 31 Oktober.. tapi pada 3 November yang lepas baru saya dapat bawak.. sebab mase kua tu, saya kat UKM lagi.. jadi ayah, ummi ngan angah la rasmi dulu..

Mase mule2 bawak kete ni, rase macam baru dapat lesen.. cuak, nervous.. campur ngan excited lagi.. memang gelabah..huhu..

Sebenarnye dulu, ummi nak hadiahkan saya myvi pink.. tapi tak sempat.. dapat la si Purple ni.. tapi takpelah.. tak kisah pun.. si purple ni pun best jugak.. LAAAGI BEST!! (^_^)

Untuk ummi dan ayah...
Terima kasih sangat2 aja ucapkan.. walaupun aja bukanlah seorang anak yang sempurna dan solehah, ummi dan ayah tetap sayangkan aja.. aja tau, walaupun kasih sayang tak dapat dinilai dengan harta benda, tapi hadiah ni sangat2 bernilai bagi aja.. semoga satu hari nanti, aja dapat membalas jasa dan budi ummi dan ayah walaupun hakikatnya jasa ummi dan ayah tidak dapat dibalas dengan selautan emas sekalipun..


huhu...terjiwang pulak..~

em.. ok lah.. ni je nak share.. doakan saya untuk exam bulan 1 nanti dan tak terlalu asyik dengan si purple ni ok..huhu..=P








babai...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...