Monday, October 17, 2011

Tahniah!!

Assalamualaikum...

hari ni 17 oktober 2011..

Dengan rasa sukacita dan eksited, saya ingin mengucapkan sekalung tahniah kepada sahabat saya yang sudah bergelar tunangan orang..

tapi, first of all, saya nak mintak maaf kat sahabat merangkap kawan dan juga teman saya yang sorang ni.. sebab lambat update dalam blog ni tentang pertunangannya tempoh hari..

tempoh hari tu bile? ade la dalam 2-3 minggu yang lepas..hehe..

saya sangat2 tidak menyangka beliau akan mendahului kami... walaupun kitorang selalu usik2 beliau, beliau tetap tidak mahu memberi hint bilakan mereka mahu membina masjid.. aishh.. ape skema benor ayat aku ni??

haha.. senang citer camnila.. dulu, kawan saya saya ni pernah cakap, mungkin antara kitorang sume ni, die lah yang paling lewat berkahwin.. memang sangat serius cara die cakap.. sebab tu lah, tak sangka sekarang ni, die jadi antara yang terawal antara kitorang.. memang belum kahwin lagi, tapi da bertunang.. huhu.. tulah nak kate kan, kalau Allah da tetapkan camtu, camtulah..

sikit ucapan spesel untukmu sahabatku....:

" Tahniah... Semoga ikatan pertunangan ini berkekalan hingga ke ikatan akad nikah.. Hiasi ikatan pertunangan ni dengan penuh kesabaran, tolak ansur, dan ketaatan kepada Allah.. Yang paling penting, da ade tarikh nikah nanti, bagitau kat aku.. aku nak kad wangi punye..huhuhu.."

ni antara hantaran kawan saya bagi kat pihak lelaki..

Gamba hantaran je lah yang boleh saya share kan dulu setakat ni.. lagipun kawan saya ni taknak identitinye didedahkan.. Didedahkan?? err,macam tak sesuai je.. hehe..ah, gasaklah.. asal faham..=P

ok lah.. nak buat esaimen pulak..

babai....

2 comments:

  1. isk isk. sebak tgk orang btunang, akad. smga dipermudahkan dan dirahmati :)

    ReplyDelete
  2. insyaAllah, tak lame lagi, turn k.tinie pulak..hehe..=))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...