Thursday, February 17, 2011

Kereta Idaman kalbu..~

Saya rasa sume orang ada kereta idaman masing2 kan?
kalau tak sume pun, majoriti nya tentu ada.
setuju tak??
so am i..
saya pun ada dream car saya sendiri..
nak tau kete ape?

Tadaaa!!


haa... ni lah kereta yang saya impi2kan..

mesti korang cakap,
"ek eleh..myvi je?? ingatkan ferrari ke, bmw ke.."

hehe..whatever..!!

myvi ni bukan sebarang myvi tau..
saya nak myvi  yang kaler PINK!
camni haa..


huhu..canteekkknyeeee....!!!!
@_@
kan kan kan...??

saya selalu jeles nengok orang yang bawak kete nih
dalam hati asyik terpikir

"bilelahh aku pulak boleh bawak kete ni.."

huhu..

member saya pernah cakap,
"myvi pink??? tak best langsung!"

ada jugak cakap camni,
"awak tak nak bagi orang laki pinjam eh?"

dan ada jugak yang cakap camni,
"myvi pink?? ok2.. cantik!"

haha..naseb baik ade gak yang menyokong..=D

untuk respon pertama tu, saya jawab,
"suke hati saya la..."

yang kedua pulak,
"saya suka sebab saya suka pink.. bukan sebab tak nak bagi orang pinjam"

yang ketiga tu, saya sengih je..=)

takpelahh.. masing2 ada citarasa tersendiri..
betul tak?

kereta myvi pink ni LE (Limited Edition)
so, memang bermimpi laa nak kete ni kan?
sementara kumpul duit, kete ni da tak dikeluarkan lagi
huhu..harap2 sempat laa..~



kenapa saya suka myvi pink ni??

ok..firstly, sebab sejak dua menjak ni saya jadi minat sangat kaler PINK..
itu sebab paling utama

selain tu,
sebab dekorasi dalam kete ni cantik..=)

tak caye???

tengok nih...



haa..tengok tu..
siap ada bunga2 lagi kat tempat radio 2..
bukan sume kete ade pattern camni..



tempat duduk depan & belakang..
tema black and red..cantik kan??
(^_^)



haa..kat tempat bukak tingkap 2 pun ada bunga2 cam kat radio tadi..
memang ciri2 kete ni agak feminin..
tapi i'm ladies okay..
so, sesuai la kan...? *wink*

hmm... ada tak orang2 kaya, anak2 datuk ke nak sponsor kat saya kete nih?
hehe... =P

Ape2 pun, silalah doakan saya dapat memiliki kete ni satu hari nanti..
mana lah tau bila ramai2 doa, impian saya untuk dapat kete nih tercapai..hehe..

Ok lah.. setakat ini sahaje..=D


babai...(^_^)'')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...