Friday, May 20, 2011

10 Things in 10 Days

Assalamualaikum..

Akibat kelembapan seekor berukband itu, saya selalu takleh nak update blog.. 
saboo je laa..
ni pun, pinjam bb ngan my kazen..
baru la blh update.. huhu..

oleh kerana da selalu sangat saya ketandusan idea untuk meng'update' blog ni,
saya pun berTEKAD untuk main game ni..

10 THINGS IN 10 DAYS

game ni senang je..
update blog dengan entri2 yang diberikan selama 10 hari..
so, dalam 10 hari, insyaAllah akan ade entri2 baru..
hehe..

ini tajuk2 entri yang perlu dibuek..

Day 1 : 10 things about you

Day 2 : 10 things you love

Day 3 : 10 things you hate

Day 4 : 10 things you want to say to one person

Day 5 : 10 wishes

Day 6 : 10 items you can't live without

Day 7 : 10 important people

Day 8 : 10 of your favourite songs

Day 9 : 10 ways to win your heart

Day 10 : 10 final words

haa.. nilah tajuk2 entri yang saya kena buat dalam 10 hari..
tapi tak tau la boleh istiqamah ke tak.. 
*perkataan istiqamah itu sangat tak sesuai digunakan di sini..*
huhu...

takpelah.. tengokla pas da bayar bil bb saya tu
insyaAllah, siapla game ni dalam 10 hari..
tapi kalu skip2 sehari dua, boleh kompromi kot..hee...

okeh.. itu saje lah..
jumpe lagi... ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...