Tuesday, February 14, 2012

Result

15 Feb 2012.. (Rabu)

Tadi saya cek result exam sem 3.. kalau nak cakap berdebar, memang berdebar giler.. dup dap dup dap..

saya takut sebab saya rasa exam hari tu saya buat men2 je.. ade yg tak sempat nak bace.. ade yang da bace, tapi tak ingat.. ade subjek yang memang saya da berniat awal2 utk tembak je.. huhu..

teruk kan? ish ish ish.. -___-'

tapi bile tengok result tadi, Ya Allah, saya bersyukur.. dengan usaha saya yang tak seberapa, Allah tetap bagi keputusan yang elok utk saya.. Tapi sem ni punye result menurun dari sem 2 tahun lepas.. tahun lepas, saya dapat dekan.. huhu, waktu tu rasa macam 'I'm flying without wings..' heheh.. ;)

tapi sem ni, saya tak dapat dekan.. takpelah, dah tak bace, takkan nak harap dekan pulak kan..

walau macam mana pun, saya bersyukur.. sebab saya takut sangat result jatuh sejatuh-jatuhnye.. tapi tak.. PNGK meningkat.. rezeki dari sem lepas la tu.. Alhamdulillah....~

cerita pasal sem 3 kat UKM.. saya rasa sem 3 tu sem yang paling kelam kabut dan kucar kacir sepanjang bergelar pelajar ni.. dulu kat DQ pun, tak huru hara camni.. bayangkan, time study week tu pun, ade lagi esaimen yang belum hanta..

salah satu sebabnye, mungkinla saya ni suke melengahkan keje.. tapi time kt DQ dulu pun camtu.. tapi xdelah sampai study week pun duk pulun esaimen.. ni, sampai tak menang tangan nak setelkan keje..

sem 3 tu, memang lecturer pun macam rajin pelik je.. heheh.. mane taknye, dalam tutorial, sampai 2-3 kerja kena buat untuk 1 subjek.. kalau kerja yang boleh goreng2, tak pe lah jugak.. ni, kerja yang kena berulang2 ke library.. memang la tak menang tangan..huhu.. ni baru degree.. kalau master nanti camane la agaknye.. huhu..

hm, ok lah.. semoga sem depan yang akan mula minggu depan ni, saya dah tak kelam kabut lagi.. ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...