Sunday, January 29, 2012

Bestnyee pegi Vietnam!

21 - 24 Januari hari tu, saya sekeluarga pegi jalan2 kat Ho Chi Minh City, Vietnam.. (^_^)


ni ummi.. ;)

Masa mule2 ummi cakap nak gi Ho Chi Minh, dalam hati saya terfikir 'ape lah yang best kat sane.. baik pegi London ke, KOREA ke, jepun ke.. lagi syok..'

memang dalam fikiran saya, takde ape2 yang menarik pun kat Vietnam tu.. hihi.. jahat giler..

Tapi, bile sampai sana, sume yang saya fikir tak best tu sebenarnye best.. walaupun macam kampung2 je, tapi seronok tengok kehidupan dan budaya dorang kat sane.. 

banyak benda nak citer sepanjang perjalanan kitorang kat sane.. tapi lenkali la kot.. tak sempat nak karang panjang2 sekarang.. huhu.. InsyaAllah, kalau lapang, saya citer.. :)

ape pun, percutian kami hari tu best sangat!! Thank You Allah... =)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...