Monday, January 9, 2012

Genap Setahun..~

Rasa cam tak percaya.. dah lama tak bukak blog.. bile bukak, tengok2 blog ni da berusia setahun.. huhu.. baru setahun, kecoh.. =P

bukan ape.. sedar tak sedar, sekejap je masa berlalu... macam2 luahan dan perkongsian saya buat dalam blog ni.. selama setahun, banyak yang dah berlaku, banyak yang berubah..

tapi walaupun da setahun, blog ni tetap cam dulu jugak.. takde peningkatan pun..huhu,. entri pun tak sampai 100 lagi.. huhu, susahla.. kadang2 kite ade idea nak tulis, tp tak reti nak karang.. last2, tak tulis langsung.. huhu..

tahun baru 2012 ni, kalau boleh saya nak ubah schedule hidup saya.. saya taknak buang masa sangat da,taknak buat keje lambat2, taknak buat keje lagho..huhu..kalau ikut, memang tersangatlah banyaknye yang saya nak ubah.. tapi tak taulah boleh ke tak.. harap2 saya tak berada di takuk lama lagi..

2012 - tahun kebangkitan mahasiswa.. selepas kes Adam Adli, kes Safwan.. ramai mahasiswa da sedar.. saya ikut jugak perkembangan semasa.. bukan katak bawah tempurung,..huhu.. kalau ikut hati saya, saya nak pegi UPSI.. join dorang.. tapi oleh kerana beberapa sebab, saya tak boleh join.. tapi, walau macam manapun, saya tetap sokong dari jauh.. huhu.. insyaAllah, lepas ni, Allah akan terus bantu perjuangan anda sume...

eh, jap.. asal masuk citer ni pulak??

ok.. ok.. berbalik pada citer yang asal.. insyaAllah tahun ni saya akan start praktikal.. lambat lagi.. bulan 7 nanti.. tapi ape salahnye buat post awal2 kan? huhu.. saya dan kawan2 saya akan praktikal kat Abad Sinergi Sdn. Bhd., kat seksyen 7, bandar baru bangi.. dekat je ngan UKM.. kalaulah boleh, saya nak keje elok2 kat situ.. walaupun praktikal je, tapi saya nak keje betul2.. nak atur jadual hidup betul2.. taknak kelam kabut macam tahun lepas da.. tahun 2012, hajare nak jadi MATURED!!! err..... boleh ke?

semoga 2012 membawa sinar baru dalam hidup saya..
ceh, ayat drama..!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...