Wednesday, April 20, 2011

BlogWalkiNg..

Assalamualaikum sume..



Alhamdulillah, tengahari tadi, selesai 1 paper subjek Fiqh Sirah..
soalan2 yang kua tadi sangat lah 'senang'nye.. 
seperti menjilat jari.. *tetibe*

kua dewan tadi, tawakkal je.. 
mule2, time tengah jawab soalan tu, nampak miss kuar..
apekahh???
saya baru siap hitamkan separuh jawapan dalam borang OMR tuh, tapi beliau da keluar??
takpe.. beliau memang terer..
"hajare..! jangan gatal2 nak kua skali ngan miss.. soalan tak abes jawab lagi.."

setengah jam sebelum tamat waktu exam, saya pun kuar..
memang dah tawakkal habes.. 
bile dah kuar dewan tu, malas da nak citer pasal paper tu..
lepas dah bermusyawarah dengan miss, mas and k.syai, kami mendapat kata sepakat..
destinasi seterusnya (untuk mengubat kelukaan hati sebab frust ngan fiqh sirah) ialah:
KFC kat PKNS bangi..
huhu.. memang bahagiee.. ^_^

pas da jalan2, kami kembali ke UKM balik..
kami balik kolej masing2..
miss dan mas ke za'ba, k.syairah ke rahim kajai, dan hajare ke dato' onn..

lepas selesai solat zohor, saya terus online..
cek FB dan blog..
pastu tinggalkan FB, dan terus concentrate kat blog..
ape lagi, aktiviti blogwalking pun bermula.. hehe..

setelah seratus lapan puluh lapan blog saya jelajahi, *auta*
akhirnya saya jumpe satu blog ni..
kepunyaan encik zackzukhairi..(baru terjumpe)
*yes, i admit.. hajare ketinggalan zaman*
sonok sangat baca entry2 dalam blog beliau.. 
kalau korang sume nak tau, sila lah pegi sendiri ke blog beliau, dan baca..
siyes,, memang terhibur bile membacanya.. ^_^

tapi, dalam banyak2 entry dalam blog beliau, saya paling suka entry pasal ni:
best cerita ni..

jadi, silalah klik link di atas untuk mengetahui cerita tersebut ye..
(^_^)v

sekian saja untuk kali ni.. 
jumpe lain kali pulak ye..=)

2 comments:

  1. ya Allah hajare. baru baca ke dak zack punye belog? HAHA ko jumpa mana? ke baca entri aku baru jumpa? hik2! mmg best, dia antara top blogger gak. aku siap like kat fb tp dia dah lama tak update belog dia :(

    ReplyDelete
  2. hehehe..aku tgk kt blog ekau le.. aku saje je terbukak..pastu, bile bace, sonok pulak.. hehe.. tp yg plg penting, walaupun die macam rock, tetap sayangkan kucing..hehe..=))

    die bz kot nk update selalu.. ulang lagi la baca entry2 lama die..hoho..=P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...