Tuesday, March 22, 2011

Angan-anganku...~

Salam sume...
ape khabar readers sekalian??
dah lama saya tak update blog saya yang tersayang ni..
kekeringan idea...huhu..=)

ok.. hari ni saya nak cerita pasal angan-angan..
bukan angan-angan mak jenin,
tapi angan-angan Hajare...
(^_^)



erm, sebelum tu..
salah tak kita berangan-angan??
dalam perkataan lainnye, berimaginasi..

pada saya, tak salah kan?
asalkan kite tau kemampuan diri kite..
betul tak??



sebenarnye, saya bukan berangan-angan pasal benda mengarut ke ape ke..
 tapi saya berangan untuk menjadi seorang auntie..
hehe...
insyaAllah, bulan 9 ni, saya akan dapat anak sedare..
kalau orang utara cakap, anak menakan..

biarlah orang lain nak cakap ape..
tapi yang pasti, saya sangat excited sebab ni anak sedare dan cucu ummi ngan ayah yang first dalam family saya... (^_^)

orang lain da puas main2 ngan anak sedare, saya baru nak dapat sorang..
takpelah.. sume tu rezeki dari Allah..
kan..kan..??



along cakap, insyaAllah nanti bile baby da kuar, nak bagi nama Nur Aisyah Humairah..
dan Aisyah akan panggil saya Cik Su..=)

nanti bile Aisyah da lahir, firstly, saya nak belikan baju ngan botol susu untuk Aisyah..
nak beli kaler pink sume..
gegurl mesti suke kaler pink kan?? hehe..




pastu, bile Aisyah da besar sikit, nak belikan nestum pulak untuk Aisyah..
nestum yang rasa beras merah tu..sedaappp..!
nanti bia Cik Su yang suapkan ye..=)



pastu, da besar sikit lagi, nak belikan Aisyah teddy bear pulak..
buat teman tido..=)



bile Aisyah da besar lagi, nak belikan tudung pulak..
bia jadi ayu dan lemah lembut macam Ana Althafunnisa' dalam KCB tu..



pastu, nak bawak Aisyah jalan2 naik Myvi pink..
hehe.. (yang ni paling tak boleh bla)
siap da berangan ade kete myvi pink..
huhuhu...^_^

sebenarnya, banyak lagi benda yang saya nak buat ngan Aisyah..
tapi setakat ni, yang ni dulu lahh.. 
nak list panjang2, sampai Aisyah da besar pun tak abes2..
huhu..

lastly, saya berharap dan berdoa supaya segalanya dipermudahkan oleh Allah S.W.T..
supaya Nur Aisyah Humairah yang bakal lahir ni akan jadi secerdik Saidatina Aisyah Ummul Mukminin..
Amiiinn....

p/s: andaikata dapat baby boy, saya akan buat benda yang sama.. cuma warna brg2 di atas tukar jadi kaler biru la pulak..huhu..=P

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...